понеделник, 14 декември 2015 г.

.......

Аз съм тази , която ще виждаш до края ,
щом отвориш във утрото сънни очи !
Щом решиш някой ден да изследваш безкрая,
аз съм тази , която до теб ще върви.
Аз съм тази , която измълча тишината,
но във думи облече всеки истински зов,
точно тази , която научи душата ти
да изпитва нетленна човешка любов.
Аз съм тази , която ще прогонва и мрака,
и тъгата надвиснала над твойто чело,
точно тази , която се научи да чака
без дори и за миг да попита защо….
Аз съм същата тази , която прегръща
светлината горяща във твойто сърце,
и съм даже и тази, при която се връщаш,
и ръцете й търсиш само в свойте ръце…
Аз съм тази , която много приказки носи,
но за твойте мечти и за миг не забравя.
Аз съм тази , която само теб омагьоса…
А пък ти си , признавам , който го заслужава.
Мира Дойчинова

Няма коментари:

Публикуване на коментар