събота, 1 март 2014 г.

ИСТИНСКА


В приятелство пред никой се не клех, 
че клетвите са тежки и подтискат. 
Лъжа - необходимост не приех. 
А можех ли? Не знам, ала не исках. 
И вечна вярност аз не обещах – 
в живота всичко може да се случи. 
След огъня остава само прах – 
поне това от времето научих. 
От никой не поисках във любов 
/или в какво ли не/ да ми се врича. 
Духът човешки вечно търси нов, по-светъл връх. 
Различното привлича. 
Но чиста си опазих съвестта, 
приятелите свои не предадох, 
не казвах "благородната" лъжа, 
а сбърках ли - не молех за пощада. 
Не съм светица, имам грехове - простете ми. 
Аз също ви прощавам. 
Щом тръгвате - пътувайте добре. 
Не ви обвързвам, нито задължавам. 
Свободни сме, избираме сами 
и аз избрах си - истинска оставам, 
дори от този избор да боли... 
Душата си на дребно не продавам. 

Вики Горанова 

Няма коментари:

Публикуване на коментар