неделя, 24 март 2013 г.

10-те правила за щастлив живот на британската дизайнерка Вивиан Уестууд



10-те правила за щастлив живот на британската дизайнерка Вивиан Уестууд


1. Искай невъзможното.Винаги!

„Вдигни летвата над всички останали.Никой не ми е казал, че ще съм това, което съм.Аз не чаках и това.Просто винаги съм знаела, че съм родена да бъда необикновена.“


2. Приеми обстоятелствата!

„За мен животът е непрекъснато преминаване през различни етапи.Наясно съм, че всичко има начало и край.Срещаш някого и той те прецаква, не си допадате.Стискате си ръцете и продължаваш напред.Това не е твоят човек, колкото и да се тръшкаш.“


3. Не бъди моралист!

„Оу, най-страшните.Трудно ми е да общувам с моделки, журналистите са досадни, снобарите са скучни, гейовете ме дразнят, съучениците ми са вече превъртели, но моралистите са най-страшни.Моралът е неприличен като средния пръст.Всички го размахват като нещо не им е наред.“


4. Не отлагай!

„Не спирам, не почивам, не отлагам.Утре може да припадна в колата или да се удавя във ваната.Затова днес трябва да свърша някоя глупост.”


5. Не съжалявай!

„Никога не гледай назад, никога не искай да върнеш времето.Аз не обичам историята, тя и без това е написана по хиляди страници.Моето време никога не е било, то винаги е."


6. Не се страхувай!

„Страхът няма да те спаси от гадостите, само ще придаде по-гаден вкус на обяда ти преди да се върнеш в офиса и да разбереш, че ще те уволнят.“

7. Не пести!

„Харчи толкова, колкото имаш.Пестенето е като да бъдеш мишка в ресторант.Имаш достатъчно храна около себе си, но все пак си мишка.Не е нужно да ви обяснявам.“


8. Пътувай!

„Моите пари са вкъщи, в дрехи, във вечери, дори и във фалшиви приятелства.Но моето богатство е в пътуванията.Не бих могла да ви разкажа за тях.Да не би да искате да го получите наготово?“


9. Любовта винаги трябва да е лесна!

„Никога не съм правила усилия, за да получа любов.Защото ще получа трофей.Любовта трябва да е лесна и да идва сама.Другото е преследване и изнасилване, което завършва със самоубийство или в най-добрия случай с рецепта за по-силни успокоителни.“


10. Обичай се!

„Дано тази любов да не бъде несподелена.Защото тя е най-голямата.Обичай се, глези се, разхождай се гола, гледай се с часове пред огледалото.“

Няма коментари:

Публикуване на коментар